sobota, 18 stycznia 2014

NAGRODA LIEBSTER BLOG

Och dobrnęłam w końcu i tutaj...

Dziękuję za dwie nominacje które otrzymałam od Ani z Żyrafki i Marty z  Arcydziełka. Na czym polega nagroda wszyscy chyba już wiedzą, dostałam swoje pytania na które muszę odpowiedzieć i wymyślam swoje....
Pytania dla mnie:
 1. Co prowadzenie bloga zmieniło bądź ma zmienić w Twoim życiu?
Nawiązałam nowe twórcze znajomości z czego się bardzo cieszę :-0
2. Jakim siebie lubisz?
Lubię siebie taką jaka jestem :-)
3. Co zwykle przeszkadza Ci w realizacji celów?
Tykający zegar...
4. Kiedy i jak wypoczywasz najlepiej?
Pracując, wymyślając nowe projekty i wdrażając je w życie.
5. Czy lubisz spędzać kreatywnie czas? W jakim gronie i w jaki sposób?
Mój kreatywny czas to maszyna do szycia albo papier i klej i najlepiej w samotności:-)
6. Czy zwracasz uwagę na przestrzeń w jakieś mieszkasz / przebywasz?
Oczywiście
7. Co w takiej przestrzeni jest dla Ciebie najważniejsze?
Porządek, wszystkie narzędzia na swoim miejscu
8. Czy trendy modowe mają duży wpływ na Ciebie i Twoje otoczenie?
Raczej nie, choć czasami czemuś ulegnę
9. Jaki jest / byłby...Twój wymarzony dom...?
Duży dom poza miastem ale to na razie marzenie...
10. Jaki jest / byłby...Twój wymarzony pokój dziecięcy...?
Nigdy wymarzonego nie miałam, ale za to staram się aby mój synek takowy posiadał
11. Jaki jest / byłby...Twój wymarzony ogród...?
Trawnik, krzewy, drzewka, i mały warzywniak...

Kolejny zestaw:

1.  Moja piosenka roku ....- Kate Perry Roar
2. Najważniejsze wydarzenie roku 2013... Nie zastanawiałam się
3. W tym roku chciałabym... Mieć więcej czasu dla siebie
5. Moją pasją jest.... Rękodzieło
6. Kocham... to co robię i moją rodzinkę
7. Ulubiona książka/autor/autorka...- Nie mam jednej ulubionej
8. Na bezludną wyspę zabrałabym... Maszynę do szycia
9.Ulubiona zabawa z dzieciństwa... Skakanie w gumę
10. W weekend zazwyczaj ubieram się.... W dresy
11. Ulubiona miejscowość na wypoczynek to... Świnoujście
 
No i jestem na końcu...
A oto moje pytania:
1.  Z czego jesteś najbardziej dumna?
2. Jakie masz drugie imię?
3. Ulubiony napój?
4.  Jakie są Twoje ulubione buty?
5. Masz słabość do...
6. Co denerwuje cię u sąsiadów?
7. Ulubiona piosenka?
8. Moja pasja to...
9. Najbardziej lubię kiedy...
10.  Najważniejsze dla mnie jest...
11. Co mi w duszy gra?

No i najważniejsze to moje nominacje:
Dziękuję za wszystkie nagrody i życzę powodzenia kolejnym uczestniczkom :-)
 

3 komentarze:

  1. ojej :) tak sobie czytam i czytam Twoje odp (maszyna w nich rządzi ;) ) a na koncu taka niespodzianka! Dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnień i dziękuję, że mnie również wyróżniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No dziewczyny zapraszam do odpowiedzi na moje pytania :-)

    OdpowiedzUsuń