wtorek, 20 maja 2014

URODZINOWA KREACJA I INNE USZYTKI

Jak pisałam wcześniej sporo ciuszków dla młodego ostatnio powstało. A najbardziej wciągnęło mnie szycie spodni. Już opatentowałam jeden wykrój i tak powstały kolejne z obniżonym krokiem. Tym razem sztruksowe z dodatkami w kieszeniach i naszytą gwiazdką na pupie. Do kompletu uszyłam muchę i tak mój kawaler prezentował się w swoje 4 urodziny:-)



potem do spodni powstała koszulka z identyczną gwiazdką:-)


No i kolejne spodnie tym razem poważniejszy wykrój, bo doszły stany i gumka w pasie do regulacji:-)
Te dwie pary to przerobione męskie koszule



A to przerobiony płaszcz robotniczy, podobała mi się struktura jeansu, bo bardzo miękki i fajnie się szyło



W między czasie powstają oczywiście koszulki, ale od tego się już nie mogę uwolnić :-)

2 komentarze:

  1. Rewelacyjne! Tez bym chciala tak umiec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj poczułam lekkie ukłucie zazdrości ;) Piękne ciuszki - chyba czas najwyższy uszyć coś dla moich chłopców :)

    OdpowiedzUsuń