czwartek, 5 lutego 2015

PODUSZKA Z GWIAZDĄ

Przyjazd nowej JUKI HZL- f 300 zmobilizował mnie do uszycia poduszki do pokoju synka :-)
W planach była już od dawna, jednak zawsze coś, wiadomo.
Szycie bardzo proste. 
Oto przepis:
-dzianina drsowa, w moim przypadku pętelkowa bez elastenu
- bawełna w wybranym kolorze, u nas turkus
- gruby sznurek do zrobienia domowej wypustki
- zamek
- maszyna do szycia i stopka do wszywania zamków
Do zrobienia wypustki, użyłam tkaniny bawełnianej. Przyznam szczerze, że nie chciało mi się wycinać pasków ze skosu więc dałam sobie z tym spokój. Za to stopka do wszywania zamków przy grubym sznurku jest według mnie dobrym rozwiązaniem.
Gwiazda naszyta gęstym ściegiem zygzakowym. Podklejona na fizelinie. Nie było problemów z przyszyciem.
Zamek, to taśma ucięta z metra. Jest dość gruba więc postanowiłam ją przykryć.
Wypełnienie mega mięciutkie w połączeniu z dresówką daje super efekt. Nic tylko się przytulać :-)
I jak się podoba? Mnie zauroczyło połączenie kolorystyczne. Teraz bardzo ożywił się pokój. 
Krótko mówiąc jestem zadowolona z efektu. I nawet wypustka nieźle wyszła, jak na taką robioną przez leniuszka :-)

4 komentarze:

  1. nie umiałabym takiej uszyć, niesamowicie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna! połączenie kolorów jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to taka tajemnica tej wypustki :) nigdy nie wszywalam takowej :) gesty zygzak tez wyglada super, muszę u siebie sprobowac. Bardzo fajna poducha wyszla ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest , też jestem nią zauroczona :D

    OdpowiedzUsuń